Canon PIXMA MG7750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG7750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Hans 03-06-2017

Uitstekende prints

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Blijf bij mijn eerder review: Mooie en goede printer, echter ... de cartridges die bij de printer zijn geleverd zijn nooit helemaal vol geweest. Ik ben geen driftige printer, maar het viel op dat de kleuren cartridges toch wel erg snel leeg liepen. Inmiddels bij de "Handyman" de "XL" cartridge gekocht. Die voldoen goed. Ben nog steeds tevreden.

Mat Delarue 07-03-2017

Mooie printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Zeer goede printer met prachtige foto op hoge resulutie.
Even moeten uitzoeken hoe het een en ander te instaleren was, maar na een uurtje of 2 liep alles naar wens.
Gelijk maar de ipad ook geinstaleerd op de printfunctie, daar iets meer problemen.
Maar aangezien ik nooit gebruik maak van het helpscherm toch na wederom een uur alles lopend en de eerste afdrukken bevielen goed.
Foto,s zijn werkelijk prachtig en zeer snel op het papier.
Wel het helpscherm moeten gebruiken om te kijken waar en hoe de dvd printer zat, deze zit in de la verwerkt en moet men eruithalen en onder de bovenste klep insteken, iets wat je moet weten.
Verder app. is zeer goed.

Pluspunten

• Mooie afdrukken
  • Mooi uitziend op de bureau
  • zeer snel

Minpunten

• Maakt iets lawaai bij controle
  • Papier inleggen iets te lastig

Hans 11-02-2017

Mooie printer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Was op zoek naar minimaal een 3-in-1 in combinatie met WiFi.
Deze printer biedt al deze mogelijkheden tegen een goede kwaliteit.
Producten komen er vlekkeloos uit. Opdrachten via PC of GSM gaan snel en feilloos.
Ben na 3 weken een tevreden mens.

G. v.d. Reijden 20-10-2016

Printer Canon pixma mg 7750

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Na vele jaren plezier te hebben gehad van mijn Canon Pixma mp 630 moest er afscheid worden genomen nadat deze het écht begaf. En dan......dan kom je uit op de Canon Pixma mg 7750. Na de eenvoudige installatie, via de kabel aan één pc en de WiFi via de overige pc's, Zo werkt werkt alles naar behoren. Voor de smartphone moest er wel de Canon app worden geïnstalleerd. Hoe het met het afdrukken van foto's gaat? Dit moet ik nog uit testen maar daar heb ik alle vertrouwen in dat dit goed komt. Waar nergens vermeld staat is waar de lade zit voor de cd/dvd. Nou deze zit gewoon aan de onderkant van lade 1. Via KameraExpress.nl ben ik daar achter gekomen.Er zit zelfs NFC contact op, je legt je smartphone met bv een leesgedeelte, op NFC en dan print deze automatisch dat leesgedeelte uit.
Al met al, ik ben een zeer tevreden en happy met deze printer!!

Pluspunten

• Werkt uitstekend
  • Maakt geen herrie
  • Zuinig inktverbruik door de grijze inkt

Minpunten

• Slechte beschrijving over de printer
  • Aanschaf voor het inkt is niet goedkoop

RvB 28-07-2016

Vetrouwd product

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Installatie voor de iMac/iPad/iPhone via draadloos netwerk verliep vlekkeloos. Kon direct daarna probleemloos printen via al deze apparaten. Veel mogelijkheden. Een goede opvolger van mijn vorige Canon inktjet printer waarvan ik jaren plezier gehad heb.

Piet 22-06-2016

Pixma MG7750

Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

Kwaliteit afdrukken is prima. Alle mogelijkheden nog niet uitgeprobeerd. De printer maakt vrij veel lawaai en duurt lang voordat hij opstart. De vorige printer MP610 was stiller, vlotter en had een aparte lade voor dikker/foto papier welke je eenvoudig kon kiezen. De MG7750 heeft maar 1 lade voor A4 papier.Fotopapier hierin doen, hierbij moet je goed opletten wat de afdrukkant is en gewoon papier kun je beter verwijderen, anders loop je kans, dat op het verkeerde papier de foto wordt afgedrukt. Het gebruiksgemak van de MP610 vond ik praktischer en makkelijker.

Lassy75 09-03-2017

De MG7750 heeft volgens mij toch echt 2 cassettes. Juist om A4 en fotopapier gescheiden te houden. Althans, zo staat het in de gebruiksaanwijzing en op de website van Canon (heb hem zojuist besteld).

Winga 21-12-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG7750

In één woord verschrikkelijk! Print geen hele bladzijden uit, is niet in te stellen zoals je zelf handig vindt. Ik wilde bijvoorbeeld dubbelzijdige afdrukken zonder marges, liefst in klad. Onmogelijk! Zelf honderd kerstkaarten printen is ook onmogelijk! Stapels papier gaan er doorheen omdat er verkeerde prints uitkomen, omdat de printer gewoon stopt met printen, omdat de printer tussendoor zelf de instellingen verandert, zodat je wéér papier en inkt verspild! Geen idee hoe de andere opties zijn, maar ik heb 't gehad! En de kerstkaarten komen zo nooit op tijd af, bedankt! (hiervoor had ik een canon pixma MP560, een gebruiksvriendelijk en handig apperaat, maar wat 't van 't ene moment op 't andere helaas begaf)

denny 15-03-2016

Hoi Winga, ik heb een MP810, en om daar zonder marges te kunnen printen ( want al mijn prints kwamen met marges grrrr ) heb ik moeten zoeken waar ik de marges handmatig op 0 kon zetten. Sindsdien lukt het me wel elke keer. Is het jouw intussen al gelukt, want anders weet ik nog niet zeker of ik deze printer ga aanschaffen ;)